Основные нововведения и изменения: add: !PreDecorate5-8 and _PostDecorate5-8 superhud elements // новые "полоски" для офрмления хада add: AttackerIcon and AttackerName superhud elements // иконка и имя игрока, который вас атаковал add: WeaponList supports the TIME command // список стволов может теперь появлятся только во время переключения add: MODEL, ANGLES, OFFSET, and DRAW3D commands to the superhud ANGLES are ordered as pitch yaw roll [+pan | -rotate] note that most Q3 models DO NOT WORK PROPERLY if r_vertexlight is on // в хаде могут показываться трехмерные модели add: 9 new high res, high quality crosshairs as cg_drawCrosshair 11-19 // новые большие курсоры для игры на больших разрешениях. chg: NTF significantly redesigned: see docs/NTF.txt chg: removed support for RagePro-specific smoke chg: be more tolerant of invalid models/enemymodels //теперь вас не будет выкидывать из игры если у вас неверные установки ваше модельки chg: FragMessage no longer updates for suicides //сообщение о фраге не появляется в случае самоубийства chg: GTV can CALL votes, but not CAST them so an unattended GTV doesn't cause problems with vote_percent 100 chg: con_echo doesn't insert newlines between multiple args chg: chat tokens are disabled for non-mm2 chg: ammo bars scale by weapon capacity fix: vertical bars didn't scale correctly fix: the infamous legacy id bug of "callvote; reconnect" fix: autoAction 1 stats weren't saved properly fix: grenades always rested axially (id bug) fix: cg_drawCrosshairNames 2 doesn't draw enemy's name in 1v1 fix: couldn't start CTFS games through the UI fix: UI ugliness in nonstandard video modes